Loading...

اخبار

گوشی هوشمندت رو تا کن

نوشته شده در : 2022/07/26 - 00:00
گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3، به طور گسترده‌ای در بازار توزیع شده و مورد استقبال قرار گرفته‌اند. به نظرتان دلیل این استقبال چه می‌تواند باشد؟
مدت زیادی از ورود گوشی‌های تاشو به بازار جهانی موبایل نمی‌گذرد اما در همین مدت نه چندان کوتاه، عرضه آنها 300 درصد افزایش یافته‌است. پیش‌سفارش گوشی‌های زد فولد 4 و زد فلیپ 4 شروع شده و به نظر می‌رسد این مدل‌های جدید هم با قابلیت نوآورانه‌ای که دارند، مورد استقبال قرار خواهند گرفت. شرکت سامسونگ ادعا کرده که این گوشی‌های تاشو، آینده بازار موبایل را به دست خواهند گرفت.
آمارها نشان می‌دهند سال گذشته، هفتاد درصد از مشتریان سامسونگ، گوشی‌های زد فلیپ  3 را خریداری کرده‌بودند و سی درصد دیگر هم اقدام به خریداری گلکسی زد فولد 3 کردند و این یعنی سیطره کامل این نسل جدید از تلفن همراه بر بازار موبایل.
زد فولد 3
شرکت اپل هنوز برای ورود به بازار گوشی‌های تاشو، اقدامی نکرده‌است اما احتمالا یک گوشی آیفون تاشو به بازار عرضه خواهد کرد.
طول بدنه گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 4 از عرض آنها کمتر است و بعد از تا کردن، می‌توانید به راحتی آنها را در جیب‌ خود جا دهید.
تلفن‌همراه زد فولد 4 هم قرار است با ویژگی ضدآب بودن، ارائه شود و یکی از مشخصه‌های بارز آن هم پشتبانی از S pen است.
زد فولد 4

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!